8 978 läst ·
36 svar
9k läst
36 svar
Paket borta - vem är min motpart ?
Case closed
Åkte förbi netonnet idag.
Bästa services någonsin ha ha
-vad är fel?
-batteri tror jag
- vi har ingen sådan hemma men går det bra med ett tillgodokvitto?
-Jaaaaaaaaaaa.... Hrmmm menar Ja!
Så jag gick in direkt och köpte en ny mycket bättre ha ha
Precis så ska felaktiga produkter hanteras. Hatten av!
Åkte förbi netonnet idag.
Bästa services någonsin ha ha
-vad är fel?
-batteri tror jag
- vi har ingen sådan hemma men går det bra med ett tillgodokvitto?
-Jaaaaaaaaaaa.... Hrmmm menar Ja!
Så jag gick in direkt och köpte en ny mycket bättre ha ha
Precis så ska felaktiga produkter hanteras. Hatten av!
Själv ringde jag Apple för att få hjälp med reparation av ett par hörlurar av märket Bose inköpta via applestore för 2,5 år sedan, det hela slutade med att de skickade ett par helt nya lurar, de blev levererade inom ett dygn plus att en budfirma hämtade de gamla lurarna. De frågade aldrig vad som var fel eller hur de gått sönder (har dem på 8-10 h/dag på jobb och fritid så de var väl använda).
Det är SÅ felaktiga produkter ska hanteras! :-D
Jag äger inga apple-prylar för övrigt men har de samma service på alla produkter de säljer så vete f-n hur det blir i framtiden...
Det är SÅ felaktiga produkter ska hanteras! :-D
Jag äger inga apple-prylar för övrigt men har de samma service på alla produkter de säljer så vete f-n hur det blir i framtiden...
Sån service hade jag önskat när batteriet gav upp på min iphone 5...
2 veckor utan riktig mobil, kalender, gps, klocka, byggahus, kontaktbok etc var döden.
Sen fick jag iofs en ny vilket är bra men den ville jag ha på studs
Edit.
Det var dock 3s butik.
2 veckor utan riktig mobil, kalender, gps, klocka, byggahus, kontaktbok etc var döden.
Sen fick jag iofs en ny vilket är bra men den ville jag ha på studs
Edit.
Det var dock 3s butik.
Hat även jag samma positiva erfarenhet av Netonnet. Var inne mef ett par ram minnen som var defekta. Fick ett tillgodo kvitto och hämtade nya. När jag kom till kassan säger expiditen att du kan inte få pengar tillbaka. Först då inser jag att jag fått ett tillgodokvitto och kan välja fritt i butiken. Minnena hade sjunkit till nästan halva priset sen de köptes så med 20kr emellan gick jag därifrån med dubbla mängden minne. (av exakt samma modell)
Visserligen OT men eftersom frågan är löst: bäst hittills för mig är Frapp.se. Köpte Bodum kaffebryggare + brödrost och bägge var av så usel kvalitet att jag mailade och ville reklamera köpet. Butiken ringde upp mig, erbjöd pengarna tillbaka plus att jag inte ens behövde skicka tillbaka skräpet
Annat var det när jag köpt ett strulande Wii hos CDON. Huu...
Annat var det när jag köpt ett strulande Wii hos CDON. Huu...
Klicka här för att svara