8 978 läst ·
36 svar
9k läst
36 svar
Paket borta - vem är min motpart ?
Lite återkoppling
Hittade kvittot, noterade att kolli id förändrats efter inlämning.
Gjorde en spårning på posten.se och kunde se att paketet gått fram.
Märkligt att siba inte kunde se denna kopplat till mitt pers nr med tanke på att det låg en bipacksedel i paketet.
Det är siba som är motpart nu då?
Märkligt att siba inte kunde se denna kopplat till mitt pers nr med tanke på att det låg en bipacksedel i paketet.
Posten blev drabbad av det stora el felet hos Every den 1-jan. Det var problem med publika kollisökningar i samband med denna incident. Säkrast är att du ringer kundtjänst och ber dem dubbelkolla historiken på ditt kolli nummer. Du kan inte ta en skärmdump på din sökning å lägga ut den med lite maskning?
Japp. Posten har gjort sitt, deras ansvar upphör i och med att försändelsen lämnats ut till mottagaren (om de nu inte levererat till fel mottagare)D09 skrev:Lite återkoppling
Hittade ingen bra app på mobilen som kunde redigera bort relevant info :/hama65 skrev:Posten blev drabbad av det stora el felet hos Every den 1-jan. Det var problem med publika kollisökningar i samband med denna incident. Säkrast är att du ringer kundtjänst och ber dem dubbelkolla historiken på ditt kolli nummer. Du kan inte ta en skärmdump på din sökning å lägga ut den med lite maskning?
Däremot så framgick det ( efter lite sökningar på nätet ) att en anställd på siba har kvitterat den, så det blir svårt för dom att neka mot det.
Nu kan jakten börja på allvar he he
Ha ha jo, jag reklamerade fel surfplatta. Har köpt en från siba också men den är skrot sen lillgrabben fick tag på den och övade frisbeeoceanis skrev:
Blandade ihop kvittona och sen blev allt tokigt.. Sitter säkert en "idiotvarning" på mitt ärende hos siba nu he he