OK, jag har kollat av dina olika användningar och ser att du har en mer omfattande installation än vad som blir aktuellt hos oss. Men jag ser hur du har i åtanke framtida installationer som trinett ex. Vi har en gäststuga och ett förråd som måste få ström, om än inte med en gång så måste de vara med i diskussionen med elektrikern när vi ser över helheten. Än en gång, intressanta bilder.

Tack för dem
 
Förresten, så glömde jag att berätta att nu har brasan fått fyr ordentligt och huset hade ikväll med ugn och två element á 600 W fått upp tempen till 22 C och inte lägre än 15 i morse med 2/3 dels isolering på 100 m2. Skönt att se ugnens fulla potential på en eldning per dygn. Man kan köra två om tempen skulle krypa ner åt -10 C.

Så nu har jag inte sett några fler vattenindikationer på underplasten
 
Kalas! Lite värme gjorde alltså susen, se nu till att hålla ångan/tempen uppe och fortsätt byggandet ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.