Tack för bild!

Vet inte om vitrindörrar gör att överskåpen ser större ut..

Ser ju faktiskt helt ok ut bilder säger mer än ...
 
I mitt kök är det 190cm i takhöjd.
När jag tog över huset hade tidigare ägaren satt ett kök utan sockel för att få ner bänkhöjden så det gick att sätta överskåp. Eftersom jag inte ville stå på knä när jag diskade bytte jag köket och satte i IKEAs faktum med så hög sockel som möjligt och satte sedan liggande överskåp, tror de är 40Cm höga. Det blev helt OK.

Nu bor jag i en gammal sommarstuga och har inga större krav på mitt lilla kök men jag är nöjd med hur det fungerar.

kök.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Novisfixaren
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.