1 238 läst ·
7 svar
1k läst
7 svar
Överdriven reklam
Man börjar undra om det är forumet eller reklamen som skall locka läsare till BH!
Håller med thomasx att det nu är allt för mycket o inte är det väl meningen att det skall behövas program för att ta bort reklamen.
Vem vinner då på det?
Annonsörerna vill givetvis synas så mycket som möjligt, men när inläggen nästan försvinner, är det ingen som vinner på det.
Håller med thomasx att det nu är allt för mycket o inte är det väl meningen att det skall behövas program för att ta bort reklamen.
Vem vinner då på det?
Annonsörerna vill givetvis synas så mycket som möjligt, men när inläggen nästan försvinner, är det ingen som vinner på det.
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Vi har problem med annonshanteringssystemet, det är inte meningen att det ska vara så här!
Både Per och Johan håller på att försöka lösa problemet.
Både Per och Johan håller på att försöka lösa problemet.
Medlem
· Stockholm
· 430 inlägg
Ja, sluta gärna tro att det är vi som är elaka och vill sabba forumet så fort något går galet. Det vill vi inte. 
Jag har hittat felet och håller på att komma på en lösning. Tills vidare, ta en kaffepaus, spela något spel eller snacka lite med bordsgrannen. Vi är strax tillbaka.
Jag har hittat felet och håller på att komma på en lösning. Tills vidare, ta en kaffepaus, spela något spel eller snacka lite med bordsgrannen. Vi är strax tillbaka.
Medlem
· Stockholm
· 430 inlägg
Så, nu ska det akuta problemet vara löst hoppas vi. Jag håller fortfarande på att felsöka, men det verkar som att det var ett tredjeparts annonsskript som helt enkelt var trasigt.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
En fråga i sammanhanget:
Nu när fler och fler blockerar alla annonser.
Hur får Bygga Hus och andra sajter sina inkomster?
De måste väl vara beroende av att reklamen visas?
Nu när fler och fler blockerar alla annonser.
Hur får Bygga Hus och andra sajter sina inkomster?
De måste väl vara beroende av att reklamen visas?
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Annonser är vår enda inkomstkälla. Vi får främst betalt per annonsvisning även om annonserna som kommer från Google betalas per klick.
Klicka här för att svara
