22 344 läst ·
66 svar
22k läst
66 svar
Oväntat besök av flytspackel
Jag blev lite nyfiken på det där eftersom jag har ett par golvvärmerör som blivit "inspacklade" under köksskåpen som jag behöver flytta lite på så jag får fram en elmatning.MaxPax skrev:
Jag testade att ånga bort flytspacklet men det händer inte mycket med det... Det är fiberförstärkt spackel jag har iofs... Det blev aningen lättare att skrapa kanske men mitt spackel får man definitivt inte bort utan att skada klinker under...
Nja, jag sitter o tokuppdaterar på mobilen. Men annars rätt... Även jag har lite flytspackelrester som jag behöver få bort.Nimajneb skrev:
Teorin är "inga problem" lite generellt. Men de första försöken görs på golvet som annars döljs av tvättmaskinen, så får vi se hur det blir innan vi tar resten.
Hantverkarna tar ev kostnader, för tex nya plattor och arbetet med att sätta in nytt golv inkl ny fuktspärr om så krävs. Det gjorde vi upp innan första hacket
Hantverkarna tar ev kostnader, för tex nya plattor och arbetet med att sätta in nytt golv inkl ny fuktspärr om så krävs. Det gjorde vi upp innan första hacket