Tja,
Jag bygger med OSB plus 13mm gips. Verka fungera bra än så länge. Funderar på att förstärka ytterligare där köket skall upp. Är det ngn som har erfarenhet av sådant?
Hörru JRG, det var ena dyra OSB skivor må jag säga. Jag betalade 91 plus moms för mina(Beijer). Med tanke på att det går åt en del blir det ju lite kluring att spara.