Jo det blir ju en hel del ved på en gång men fördelen med så stora pannor e att man inte behöver klyva veden ner till småbitar så där tjänar man lite tid.
Var hittar jag pelletsbrännare som jag kan koppla till antingen Orlan pannan eller arca pannan och som är på tillräcklig effekt? Är det någon särskild ni rekomenderar? jag har grymt dålig kåll på pellets överlag måste jag medge