866 läst ·
4 svar
866 läst
4 svar
Om nya utseendet, för mycket vitt
Man brukar vänja sig men jag tycker att man borde ändra bakgrundsfärgen, så mycket vitt är väldigt ansträngande för ögonen. Går det att komprimera formatet också så vore det bra, så att man lättare ser vilka rubriker det finns. Det är inte så viktigt vem som skriver så avatarer bör vara så små som möjligt etc.
Klicka här för att svara