Hej. Tänkte att jag kunde få några matnyttiga tips här hur jag ska få kallrasskyddet som jag monterade i min badrumsfläkt att inte föra så mycket oväsen när det blåser kraftigt ute. Fläkten är monterad i väggen med ett ca: 30 cm långt rör till ytterväggen. Kallrasskyddet är monterat närmast fläkten. Tar tacksamt emot tips och idéer.
 
  • Vit cirkulär ventilationsspis eller rörkoppling med flera koncentriska delar, isolerad mot vit bakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Kör du fläkten 24/7?
 
Nej. Den är just nu kopplad så den går på timer.
 
N nissebrun skrev:
Nej. Den är just nu kopplad så den går på timer.
Testa att låta den gå som den ska, permanent!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.