Har funderat på om det är någon idé med att montera en ackumulatortank till min oljepanna?

Om det ger någon besparing + att tanken kommer ju att kunna användas till framtida planer... ;)
 
D
Inge större idé väl? Om du inte tänker skaffa så stor ack att du kan köpa mycket olja nu och elda, medan den är billig och använda de ackade vattnet när priset har gått upp till 15,000:-/m3 isf 11,000:-/m3 som nu....:D Konvertera till något annat så snart som möjligt istället...
 
Om du inte tänker skaffa så stor ack att du kan köpa mycket olja nu och elda, medan den är billig och använda de ackade vattnet när priset har gått upp till 15,000:-/m3 isf 11,000:-/m3 som nu...
Tack för ett gott skratt! :D

Ontopic:Nej, det är ingen mening för oljeeldningens skull.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.