Hej!
Hur har ni behandlat era trägolv i bastun? Försöker komma billigt undan och funderar på att olja in med vanlig paraffinolja.
Har ett furugolv med gles mellan varje bräda.

Mvh Eric
 
Inte alls ;)
 
  • Gilla
Cheesen
  • Laddar…
Okej! Är det inte risk för mögel då?
 
Se till att ha luftigt bara och torka golvet om ni kastar mycket vatten.
 
  • Gilla
Erikh01
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.