Bifogar video

• Gilla
Willy Do och 1 till
  • Laddar…

S0MMER S0MMER skrev:
[media]
Tyckte att jag tryckte in den, men jag kanske inte tog i. Ska man ta i? Känns inte som det går att trycka in den så mycket mer.

Z zaniii skrev:
Tyckte att jag tryckte in den, men jag kanske inte tog i. Ska man ta i? Känns inte som det går att trycka in den så mycket mer.
Nja, det ska ju tryckas till men inte med några enorma krafter. Bröt du strömmen innan?

S0MMER S0MMER skrev:
Nja, det ska ju tryckas till men inte med några enorma krafter. Bröt du strömmen innan?

Ja jag stängde av den innan

Z zaniii skrev:
Ja jag stängde av den innan
Vad händer om du går på ”larm” istället för ”återställning”, lokaliserar larmet och försöker kvittera den vägen?

• Digital skärm som visar diagnosmeny på svenska med alternativ som systeminformation, vägledande röd pil.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
S0MMER S0MMER skrev:
Vad händer om du går på ”larm” istället för ”återställning”, lokaliserar larmet och försöker kvittera den vägen?

Det finns inget man kan trycka på där. Är bara text där på larm och larm historik.

kan det vara så att jag behöver hålla in knappen för överhettningsskyddet?

Z zaniii skrev:
Det finns inget man kan trycka på där. Är bara text där på larm och larm historik.

kan det vara så att jag behöver hålla in knappen för överhettningsskyddet?
Brukar inte vara så men prova. Står trycket kvar på 1.5 bar?

Ska testa det.

Z zaniii skrev:
Ska testa det.
Står trycket kvar på 1.5bar? Prova tryck lite hårdare på återställningsknappen till överhettningsskyddet.

S0MMER S0MMER skrev:
Står trycket kvar på 1.5bar? Prova tryck lite hårdare på återställningsknappen till överhettningsskyddet.
Trycket står kvar, har skruvat loss pumpen och ska testa igen att trycka in knappen.

• Gilla
S0MMER
  • Laddar…
Vilka stjärnor ni är!!

Jag var vek första gången jag tryckte på knappen. Nu hördes det ett klick och när jag satte igång pumpen så är felmeddelandet inte kvar!:love:

Inte nog med det så lärde jag mig också att öka trycket på pumpen och kan nu hålla koll på den årligen . oerhört tacksam för er hjälp

• Älska
S0MMER
  • Laddar…
Z zaniii skrev:
Vilka stjärnor ni är!!

Jag var vek första gången jag tryckte på knappen. Nu hördes det ett klick och när jag satte igång pumpen så är felmeddelandet inte kvar!:love:

Inte nog med det så lärde jag mig också att öka trycket på pumpen och kan nu hålla koll på den årligen . oerhört tacksam för er hjälp
Underbart! (y)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.