I min solvärmeanläggning skall trycket vara 1,6. Det är det när systemet är varm, men när det är kallt sjunker trycket till nästan 0.
Beror det på för lite luft i expansionskärlet och i så fall kan man fylla på luft utan att tömma systemet och vad skall trycket i kärlet då vara?