Halloj

Verkar 24300 kr rimligt för 20 kvm badrums golv med fallspackling ?
/Peter
 
Inte för att jag har så bra koll på kostnad men du får nog berätta vad som ingår utöver fallspackling om du ska få en bra analys. Tätskikt, klinker, matta? Både material och arbete?
 
Matta och fallspackling, ligger spånskiva idag.

Matta 5580 kr
Material 16000 kr
Arbete 8400 kr

Skrev fel förut, 30000 kr för 20 kvm badrum
 
Redigerat:
Om mattan kostar 5000 vad är det för material för 16000
 
H hempularen skrev:
Om mattan kostar 5000 vad är det för material för 16000
Spackel, men de är de jag undrar om de är rimligt ?
 
Mja, köper du som exempel Kiiltos vanligaste spackel på Bauhaus så kan du spackla 144 mm på 20 m2 för den pengen. Så nej, det är inte rimligt.
 
Tillkommer primer och armering förvisso men misstänker att du inte tänkt armera med guld.
 
Bernieberg Bernieberg skrev:
Tillkommer primer och armering förvisso men misstänker att du inte tänkt armera med guld.
:rofl:guld är ju fint men inte just där.
generellt verkar de vara herre jösses priser på badrum.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.