Hej
Tänker ev. göra om mitt platta tak från -70talet till ett brutet pulpettak. Huset är på ca 110 m2 och vinkelbyggt.
Har fått intresse för färdiga isolerade takelement från ” Plustak ” ( www. Plustak.se alt. ” Takelement.se”
Dessa levereras helg färdiga för montage, är isolerade, bandplåttäckta på två sidor och självbärande. Behövs alltså inga takstolar.
Läggs på redan av mig monterade limträbalkar.
Inklädnad av gavlarna . Snabb uppsättning men tjänar jag något på det? Tacksam för åsikter . Vad med lämpligheten med EPS- plast som de ju tillverkas av.
Och andra åsikter...
Inget proffs på detta.