Hej
Tänker ev. göra om mitt platta tak från -70talet till ett brutet pulpettak. Huset är på ca 110 m2 och vinkelbyggt.
Har fått intresse för färdiga isolerade takelement från ” Plustak ” ( www. Plustak.se alt. ” Takelement.se”
Dessa levereras helg färdiga för montage, är isolerade, bandplåttäckta på två sidor och självbärande. Behövs alltså inga takstolar.
Läggs på redan av mig monterade limträbalkar.
Inklädnad av gavlarna . Snabb uppsättning men tjänar jag något på det? Tacksam för åsikter . Vad med lämpligheten med EPS- plast som de ju tillverkas av.
Och andra åsikter...
Inget proffs på detta.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.