Hej,
Ska börja lägga ett parkettgolv (fanergolv, 0,6mm tjockt trä) från Golvabia. Märkte att de flesta av plankorna är "randiga" tvärs över fibrerna. Är det defekt från hyvligen av faneren? Se bilder.
Ska börja lägga ett parkettgolv (fanergolv, 0,6mm tjockt trä) från Golvabia. Märkte att de flesta av plankorna är "randiga" tvärs över fibrerna. Är det defekt från hyvligen av faneren? Se bilder.
Tack för det.BirgitS skrev:
Det här är första golvet jag tänkt lägga, och min käre far som hjälper till tycker att "det är ju inte så illa, kanske ska vara så?". Så skönt att veta att jag inte är galen som tycker att det är riktigt dåligt.
Det som är riktigt tråkigt är att jag köpte golvet på en utförsäljing och fick riktigt bra pris för det. Kan bli svårt att få tag på ett nytt golv till samma pris, om säljaren har slut på lagret av det golvet nu.
Klicka här för att svara







