Hej, vi har tittat på en tomt i Trosa. Det känns som en idyll att flytta ut från Stockholm.
Finns det som har gjort språnget och vill dela med sig om hur det är att flytta ut på "landet".
Vi håller på att ta språnget till ett samhällle utanför Västerås. Tomtpriset går inte att jämföra med en likvärdig tomt i Stockholm, hantverkspriserna är bra mycket lägre och vår restid dörr till dörr (kommer att jobba kvar i Stockholm) är ju inte alls längre än många Stockholmare har.
Med andra ord, bara fördelar.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.