Köpt ett nybygge och golvet gick inte igenom besiktningen.
Ska läggas nytt golv nu om några veckor på 2 av 3 våningar.
Kan ni inte hjälpa mig att berätta så jag vet att dom denna gång gör rätt. Hur ska det gå till på rätt sätt?
Vad behövs göras när golvet svajar och knakar. Vad behöver dom göra?
(har haft så otroligt mycket fel på huset)
Kan jag på något sätt få dom att ljudinsolera (på min bekostnad) utan att det tar så mycket längre tid.
Tack i förhand