Hej!
Håller på med en renovering av ett hus från 1935, det som ska bli badrum är på tapeten och nu undrar jag om hur undergolvet ska byggas upp. Mellan golvbjälklagen är det I dag 60cc. Det ska på klinker på kolvet samt elektrisk golvvärme.
Mvh // Ola
 
Antingen följer du GVK eller BKR regler för badrum. Googla dessa så kan du ladda ner PDF med alla regler gratis.
 
Tack! Tänkte inte på att det fans där!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.