Hej!
Håller på med en renovering av ett hus från 1935, det som ska bli badrum är på tapeten och nu undrar jag om hur undergolvet ska byggas upp. Mellan golvbjälklagen är det I dag 60cc. Det ska på klinker på kolvet samt elektrisk golvvärme.
Mvh // Ola