Om det är någon annan som råkat ut för samma sak då målarfirman vägrar komma och åtgärda det. Har noll lust att hyra byggnadsställning (huset är 8m högt på ena sidan) och gå och smådutta i alla ställen som panelen spruckit upp. Som du ser har jag en aningens mörkare färg och det ser rent ut sagt förjävligt ut med alla vita fläckar i panelen.