Har ett gäng 3 och 6 Ah och ser inte laddtiden som något problem. Tänker att en, eventuell, bosch 12V 150 inte ska ersätta mina sladd-festool utan mer vara ett smidigt komplement, tex för att bättra på något redan monterat skåp eller liknande.

• Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Jag får erkänna att jag efter jobbet insåg att jag har en GAL 12V-40 laddare som blivit kvar i L-boxxen till GKS 12V-26. 🫣
Nu står den på bänken och den äldre flyttas till någon bra ha plats. 😂👍

• Gilla
  • Haha
nanowire och 1 till
  • Laddar…
Nu när Bosch stöper om prestandaverktyg från Pro till Expert tycks Bluetoothfunktionerna försvinna pga proffsanvändares ointressen enligt Bosch själva. Eftersom jag har en drös maskiner utan bluetoothadaptern GCY42 köpte jag dessa från Amazon.se i förrgår för 231:-/st. Fick dem idag och nu är priset 389:-/st. Återigen ett exempel på Amazons dynamiska prissättning

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Ossian K Olsson
Alltgår Alltgår skrev:
Detta var ju riktigt prisvärt. 2995 på Bauhaus. 2 st 5 ah akk osv. Jag knep ett.[bild]

[länk]
Väldigt kompetent paket med en bra skruvdragare och en cirkelsåg som är lätt och smidig och passar för mycket.

Glöm inte Prodeal nu så du får ett batteri extra
https://www.bosch-professional.com/se/sv/pro360/prodeals/

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Sittställning
Blir så ledsen på dessa tråkiga prodeals. Tror jag har 25 batteriet totalt. Det räcker nu, eller ge mig minimum 5.5 procore.

• Wow
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
Ossian K Olsson
Sittställning Sittställning skrev:
Blir så ledsen på dessa tråkiga prodeals. Tror jag har 25 batteriet totalt. Det räcker nu, eller ge mig minimum 5.5 procore.
Styrkekram ❤️

• Haha
Sittställning och 4 till
  • Laddar…
Sittställning
Ossian K Olsson Ossian K Olsson skrev:
Styrkekram ❤️
Tack, jag vet iland-problem :p.. men dom kör roligare kampanjer utomlands 🫣

• Gilla
Ossian K Olsson
  • Laddar…
Sittställning Sittställning skrev:
Skicka ett par till mig, har bara två och blir galen 😅

Ossian K Olsson Ossian K Olsson skrev:
Väldigt kompetent paket med en bra skruvdragare och en cirkelsåg som är lätt och smidig och passar för mycket.

Glöm inte Prodeal nu så du får ett batteri extra
[länk]
Ja just det. Är uppe i 4500 inkl moms nu så blir väl snart ett procore 4 ah + laddare 👌

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Varför kommer aldrig den nya 12V Flexi-dragaren ut i svenska butiker?

Samtidigt säljer Amazon 18V-90FC för knappa 2100 kr just nu (den kommer och går till det priset). Å ena sidan skadar det väl inte att ha två FC, åas blir det ganska mycket pengar. Å tredje sidan skall ju GSR 90FC utgå och ersättas med EXSR och den lär ju inte bli billigare så om man vill ha 18V FC så skall man väl slå till nu...

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Värt den extra degen? Bladstyrningen verkar ju topp. GST säkert inte dum den heller..

Batteridriven Bosch Expert-sticksåg med blå förvaringslåda, set för bladstyrning och justeringstillbehör.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Batteridriven Bosch Professional sticksåg, blå och svart design.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ja, har förstått det. Går att få hem EXST1 från Tyskland för 3350 inkl frakt. GST 125 får man för 1800 på Bauhaus med prisgarantin.
Så 1550 kr mer...

• Gilla
Gulketchup och 1 till
  • Laddar…
Ossian K Olsson
Alltgår Alltgår skrev:
Värt den extra degen? Bladstyrningen verkar ju topp. GST säkert inte dum den heller..

[bild][bild]
På den store kan du inte vinkla/gera bladet utan man måste såga rak. Så spelar det roll behöver du ha med det i åtanke.

• Gilla
Alltgår och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.