170 208 läst ·
1 190 svar
170k läst
1,2k svar
Nyheter - Bosch 18V
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 380 inlägg
Försökte köpa men var för sen på bollen, sista försvann medans jag försökte beställa den.
Om man missade den "bästa" GST18V-155 SC varianten så kan man köpa den näst bästa handväskemodellen GST18V-155 BC till det nätta priset av 2995:- vilket ger dig möjligheten att få ett extra GBA18V-4Ah som Pro Deal från Bosch med en marginal på 100;- exkl moms för att erbjudandet skall gälla. När jag kollade nyss fanns det 4 på lager
GDR18V-220C har mycket mer flexibla inställningar av varvtal och moment specielt också i kombination med bluetoothmodulen. Riktigt bra om Du vill köra både klena och grova skruvar. Själv kör jag med GDX18V-210C som är ytterliggare flexibel med 1/2" fäste i kombination med 1/4". Men köp alltid modeller som slutar på "C" så blir Du nöjdT trojlee skrev:
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 1 965 inlägg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 1 965 inlägg
Min är på väg till utlämningsstället nu. 🥳👍Ossian K Olsson skrev:
Instämmer i tack-kören. 🙌
Officiellt har jag köpt nya decklights till poolen. 😇
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 1 965 inlägg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 1 965 inlägg
Ett tack för tipset från mig också. Var dock också för sen för 155SC varianten men hittade den något dyrare 155BC för 2995:- som uppfyller Pro Deal för GBA18 4Ah. Jag fick sågen idag med 2 pro core och laddare. Så med ett tredje gratis batteri blev även jag rätt nöjd. Dock annorlunda med avtryckare med dödmansgreppT trojlee skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 380 inlägg
Jag är inte alls avundsjuk... inte alls 😣