Ossian K Olsson
En skärmdump av ett foruminlägg med texten: "Era jäklar! Även jag lyckades beställa en! Tack för tipset i och härligt med en grupp för oss medberoende...
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
  • Älska
zarkov och 2 till
  • Laddar…
Försökte köpa men var för sen på bollen, sista försvann medans jag försökte beställa den.

• Ledsen
Sittställning och 1 till
  • Laddar…
Samma här! Men grattis till er som hann knipa en 👍

Jag är inte bitter… 😂

Redigerat:
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
Detta var precis det jag var på jakt efter, så missa man det 😞

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Om man missade den "bästa" GST18V-155 SC varianten så kan man köpa den näst bästa handväskemodellen GST18V-155 BC till det nätta priset av 2995:- vilket ger dig möjligheten att få ett extra GBA18V-4Ah som Pro Deal från Bosch med en marginal på 100;- exkl moms för att erbjudandet skall gälla. När jag kollade nyss fanns det 4 på lager

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Någon som kännt skillnaden på gdr 18v 215 och 220c? Vilken är bättre än den andra?

T trojlee skrev:
Någon som kännt skillnaden på gdr 18v 215 och 220c? Vilken är bättre än den andra?
GDR18V-220C har mycket mer flexibla inställningar av varvtal och moment specielt också i kombination med bluetoothmodulen. Riktigt bra om Du vill köra både klena och grova skruvar. Själv kör jag med GDX18V-210C som är ytterliggare flexibel med 1/2" fäste i kombination med 1/4". Men köp alltid modeller som slutar på "C" så blir Du nöjd

Ossian K Olsson
Ossian K Olsson Ossian K Olsson skrev:
[bild]
Jag ska vara ärlig att jag trodde att Bauhaus av någon anledning skulle annullera ordern. Men idag kom den så det får väl ses som ett av årets stora fynd! Tack återigen för tipset.

• Gilla
trojlee och 1 till
  • Laddar…
Jag ska vara ärlig att jag trodde att Bauhaus av någon anledning skulle annullera ordern. Men idag kom den så det får väl ses som ett av årets stora fynd! Tack återigen för tipset.
Min är på väg till utlämningsstället nu. 🥳👍
Instämmer i tack-kören. 🙌

Officiellt har jag köpt nya decklights till poolen. 😇

• Gilla
  • Haha
trycklös och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Min är på väg till utlämningsstället nu. 🥳👍
Instämmer i tack-kören. 🙌

Officiellt har jag köpt nya decklights till poolen. 😇
Även min ligger på utlämningsställe.
Frågan är, vad ska man köpa mer för att komma upp i pro deals?🤔

Ossian K Olsson
T trojlee skrev:
Även min ligger på utlämningsställe.
Frågan är, vad ska man köpa mer för att komma upp i pro deals?🤔
Annons för Bosch 18V-produkter: krav om köp över vissa belopp på en och samma faktura för att få gratismaterial, gäller 2025-05-01 till 2025-08-31.
Skapa konto

Kan man slå ihop flera köp från olika ställen? Jag reagerade på den här skrivningen nämligen.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
[bild]
Kan man slå ihop flera köp från olika ställen? Jag reagerade på den här skrivningen nämligen.
Du har nog rätt där. Vi är nog körd på det erbjudandet..

T trojlee skrev:
[bild]
Pristips här...men 2200:- för denna med l-boxx, laddare och 2st 4Ah batterier är bara för billigt. Köpte en trots att jag redan har denna😂..kööp..
Ett tack för tipset från mig också. Var dock också för sen för 155SC varianten men hittade den något dyrare 155BC för 2995:- som uppfyller Pro Deal för GBA18 4Ah. Jag fick sågen idag med 2 pro core och laddare. Så med ett tredje gratis batteri blev även jag rätt nöjd. Dock annorlunda med avtryckare med dödmansgrepp

Bosch sladdlös såg i transportväska med ProCORE 18V 4.0 Ah batteri och laddare, inklusive dödmansgrepp avtryckare.
Skapa konto

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Än en gång tack. 🙏😎

Blå Bosch verktygslåda med en ProCORE 18V borrmaskin, batteripaket och laddare placerade i formen inuti.
Skapa konto

• Gilla
trojlee
  • Laddar…
Jag är inte alls avundsjuk... inte alls 😣

• Haha
  • Älska
  • Gilla
mexitegel och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.