Hej
Elektrikern har varit här & dragit kabel & förberett. Nu ska jag bygga klart kök mm.
Dessa dosor sitter där det ska vara kontaktuttag men på vissa ställen som här behöver jag isolera mer samt sätta väggar. Den kommer hamna långt bakom så som den sitter nu.
Om jag flyttar ut den så undrar jag vart den yttersta delen av det gröna ska hamna?
Innanför gipset eller utanför?
Ska vara infällda uttag.
Elektrikern har varit här & dragit kabel & förberett. Nu ska jag bygga klart kök mm.
Dessa dosor sitter där det ska vara kontaktuttag men på vissa ställen som här behöver jag isolera mer samt sätta väggar. Den kommer hamna långt bakom så som den sitter nu.
Om jag flyttar ut den så undrar jag vart den yttersta delen av det gröna ska hamna?
Innanför gipset eller utanför?
Ska vara infällda uttag.
Klicka här för att svara

