128 492 läst ·
387 svar
128k läst
387 svar
Nya Bosch GCM 8 SJL
Jag mailade Toolab och frågade om de inte kunde matcha ByggOle's pris och fick mail att det kan de minsann!
Nu kostar Bosch gcm 8 sjl inklusive gta 2500 endast 4579kr
http://www.toolab.se/produkt/GCM-8-SJL-Bosch-Kap-Geringssag--GTA2500
Nu kostar Bosch gcm 8 sjl inklusive gta 2500 endast 4579kr
http://www.toolab.se/produkt/GCM-8-SJL-Bosch-Kap-Geringssag--GTA2500
Resonerar på samma sätt, som jag skrev tidigare i tråden avvaktar jag tills GCM8 GDJ kommer ut på marknaden.pleqtiz skrev:Jag va in på Swedol idag och tänkte ta med en SJL hem, men fick inget direkt sug efter den :/ stog där o smekte o kände o fingrade och sådär som man gjorde första gången man va med kvinnfolk! , försökte få fram dedär suget och motiveringen till varför den är sååå mycket bättre än min gamla men de gick tyvärr inte hem, antar att min 8S får vara med ytterligare år , den fick sig iaf en ny klinga![]()
Nu har även jag beställt nya gcm 8sjl efter mycket grubblande om vad för såg som skulle införskaffas.
Vad som fällde avgörandet för mig var bla. de små finesser som den har, laserlinjen som följer klingan och har en liten plexiglas lins framför sig som man enkelt viker ut och drar av smutsen med fingret,
fasta lägen vid lutande gering, och om jag inte minns fel är på 15, 22,5,33 och 45 grader.
Intressant att veta är Bosch har tänkt sig 3 sågar i 8tum kategorin, varav gcm 8sjl bara är den första, pratade med en bosch säljare och fick veta att de släpper en gcm 8 med dubbelgering samt en enklare som tar över efter gcm 8s i höst.
Vad som fällde avgörandet för mig var bla. de små finesser som den har, laserlinjen som följer klingan och har en liten plexiglas lins framför sig som man enkelt viker ut och drar av smutsen med fingret,
fasta lägen vid lutande gering, och om jag inte minns fel är på 15, 22,5,33 och 45 grader.
Intressant att veta är Bosch har tänkt sig 3 sågar i 8tum kategorin, varav gcm 8sjl bara är den första, pratade med en bosch säljare och fick veta att de släpper en gcm 8 med dubbelgering samt en enklare som tar över efter gcm 8s i höst.
Är det en GCM8 GDJ som är pg så är det uppgraderingsläge.coffeecurley skrev:


