128 492 läst ·
387 svar
128k läst
387 svar
Nya Bosch GCM 8 SJL
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
ser intressant ut
men dom har lagt på lite vikt sen den gamla S modellen.. sen sitter väll spån slangs utsuget lite knepigt till? kommer ju slangen rakt bakifrån vilket får att man antagligen får sågen ännu längre ifrån vägg?? eller är det jag som tänker fel nu?
nåväl känner jag mig rätt själv så lär de bli uppgradering
nåväl känner jag mig rätt själv så lär de bli uppgradering
Är det nån som vet mer om SJL:en?
Ska köpa en kap/ger och fundrar ändå på att köpa en SJ (hittat några).
Bättre dammutsug är ju bra, men inte jättenödvändigt för min del (verkar även bygga på mer bakåt).
Nån som har några tankar?
Ska köpa en kap/ger och fundrar ändå på att köpa en SJ (hittat några).
Bättre dammutsug är ju bra, men inte jättenödvändigt för min del (verkar även bygga på mer bakåt).
Nån som har några tankar?
Den finns med i kampanjbladet.
Oj ursäkta mig!
Jag köpte min 8 sjl på Swedol förra veckan och i deras reklamblad hittar ni den för 4249:- vilket måste vara ett skapligt pris!
http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/viewer_s.aspx?gKey=fczqq9kr&gInitPage=1
En länk! ;-)
Jag köpte min 8 sjl på Swedol förra veckan och i deras reklamblad hittar ni den för 4249:- vilket måste vara ett skapligt pris!
http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/viewer_s.aspx?gKey=fczqq9kr&gInitPage=1
En länk! ;-)
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Jag va in på Swedol idag och tänkte ta med en SJL hem, men fick inget direkt sug efter den :/ stog där o smekte o kände o fingrade och sådär som man gjorde första gången man va med kvinnfolk! , försökte få fram dedär suget och motiveringen till varför den är sååå mycket bättre än min gamla men de gick tyvärr inte hem, antar att min 8S får vara med ytterligare år , den fick sig iaf en ny klinga