FredrikR skrev:
GDL12´an ser fin ut, men väl stor och tung, men den lättar ju plånboken halvfint iaf :)
Fördelen med 8" är ju att den är "portabel" till skillnad från sina större kusiner.
 
Precis, skulle nog kunna tänka mig tradea in 10SD´n mot en 8GDL :)
 
Har för mig att jag såg 12:an hos Axminster för 7-800 pund för ett tag sen
 
vojma skrev:
Har för mig att jag såg 12:an hos Axminster för 7-800 pund för ett tag sen
Och strax runt €1100 på Ebay.de (Lefeld).
Men det känns lite saftigt, än ;)
 
P
ser intressant ut :thumbup: men dom har lagt på lite vikt sen den gamla S modellen.. sen sitter väll spån slangs utsuget lite knepigt till? kommer ju slangen rakt bakifrån vilket får att man antagligen får sågen ännu längre ifrån vägg?? eller är det jag som tänker fel nu?

nåväl känner jag mig rätt själv så lär de bli uppgradering :confused:
 
Är det nån som vet mer om SJL:en?
Ska köpa en kap/ger och fundrar ändå på att köpa en SJ (hittat några).
Bättre dammutsug är ju bra, men inte jättenödvändigt för min del (verkar även bygga på mer bakåt).

Nån som har några tankar?
 
Jag köpte en 8 SJL i veckan. Spånutsuget med påkopplad damsugare gör ett kanonjobb vill jag lova!

Har lite bilder på den i min tråd för intresserade!
 
Tukk skrev:
Jag köpte en 8 SJL i veckan. Spånutsuget med påkopplad damsugare gör ett kanonjobb vill jag lova!

Har lite bilder på den i min tråd för intresserade!
Vad sägs om en länk till tråden?
 
Köpte den på Byggole tillsammans med GTA 2500 för 4595.
 
P
Jag va in på Swedol idag och tänkte ta med en SJL hem, men fick inget direkt sug efter den :/ stog där o smekte o kände o fingrade och sådär som man gjorde första gången man va med kvinnfolk! , försökte få fram dedär suget och motiveringen till varför den är sååå mycket bättre än min gamla men de gick tyvärr inte hem, antar att min 8S får vara med ytterligare år , den fick sig iaf en ny klinga:thumbup:
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.