titanium #1 Medlem · 689 inlägg 5 mar 2005 20:58 titanium Medlem 689 inlägg 5 mar 2005 20:58 #1 Jag skall regla upp en ny vägg och undrar om jag kan slå golvregeln direkt på golvgipset eller om jag måste kapa bort gipset just under regeln för att komma ner på spångolvet ? M.a.o. är golvgipset ett tillräckligt stabilt underlag ?
Jag skall regla upp en ny vägg och undrar om jag kan slå golvregeln direkt på golvgipset eller om jag måste kapa bort gipset just under regeln för att komma ner på spångolvet ? M.a.o. är golvgipset ett tillräckligt stabilt underlag ?
MathiasS #2 Medlem · Stockholm · 37 394 inlägg 5 mar 2005 22:10 MathiasS Medlem Stockholm 37 394 inlägg 5 mar 2005 22:10 #2 Om det är en icke bärande vägg du bygger ser jag inga problem med att ställa den på golvgipset.