Jag skall regla upp en ny vägg och undrar om jag kan slå golvregeln direkt på golvgipset eller om jag måste kapa bort gipset just under regeln för att komma ner på spångolvet ?

M.a.o. är golvgipset ett tillräckligt stabilt underlag ?
 
Om det är en icke bärande vägg du bygger ser jag inga problem med att ställa den på golvgipset.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.