1 079 läst ·
6 svar
1k läst
6 svar
Ny utbildning från elsäkerhetsverket - för alla…
Kanske grundläggande nivå, men ibland tror jag det behövs här på forumet 😁
https://www.elsakerhetsverket.se/co...74215aa016e41a637c18c/bamse-serie-elsaker.pdf
https://www.elsakerhetsverket.se/co...74215aa016e41a637c18c/bamse-serie-elsaker.pdf
Besserwisser
· Västra Götalands
· 11 116 inlägg
Mitt ibland ganska bra tips för barn om hur man använder el säkert så drar de in en bild på CE-märkning...
Hur tänker de? Något i stil med: "Om en lampa uppför sig underligt så hämta en vuxen. Men kolla först om lampan är CE-märkt..."
Det är ju humor redan innan vi går in på debatten som CE-märkning öht har något med elsäkerhet att göra i praktiken...
Hur tänker de? Något i stil med: "Om en lampa uppför sig underligt så hämta en vuxen. Men kolla först om lampan är CE-märkt..."
Det är ju humor redan innan vi går in på debatten som CE-märkning öht har något med elsäkerhet att göra i praktiken...
CE-märker gör varenda kinesisk tillverkare, så det säger tyvärr inte mycket.lars_stefan_axelsson skrev:
Mitt ibland ganska bra tips för barn om hur man använder el säkert så drar de in en bild på CE-märkning...
Det var bra.lars_stefan_axelsson skrev:
Barn som läser och ser bilden på ce-märket har stor chans att komma ihåg den framöver i långtidsminnet och minnas att den är viktig.
Besserwisser
· Västra Götalands
· 11 116 inlägg
Besserwisser
· Västra Götalands
· 11 116 inlägg
Klicka här för att svara