4 546 läst ·
24 svar
5k läst
24 svar
Ny tvättmaskin oljud
Dom från service kollade på den och sa att nån hjul var snett eller i obalans (jag var inte hemma så vet inte exakt vad) och att dom skulle beställa ny del och byta den. Men några dagar senare så fick jag veta att dom kommer att göra en återbetalning till mig och jag kan slänga tvättmaskinen.Nissens skrev:
Så till slut var det nått fel med tvättmaskinen och inte helt normalt ljud som tillverkaren påstått.
Snyggt gjort av dem!D dzoran skrev:Dom från service kollade på den och sa att nån hjul var snett eller i obalans (jag var inte hemma så vet inte exakt vad) och att dom skulle beställa ny del och byta den. Men några dagar senare så fick jag veta att dom kommer att göra en återbetalning till mig och jag kan slänga tvättmaskinen.
Så till slut var det nått fel med tvättmaskinen och inte helt normalt ljud som tillverkaren påstått.
Lite kul också att se alla analyser i tråden, ingen av dem stämde med teknikerns bedömning.
se inlägg #7 du som läser hela???Nissens skrev:
https://www.byggahus.se/forum/threads/ny-tvaettmaskin-oljud.468992/#post-4925729
Klicka här för att svara