Sorry, har inte varit inne på ett tag...
Fuktsensorerna ser ut så här: Närbild av fuktsensorer i en torktumlare, reflekterande metalliska ytor, användes för att adressera torkproblem genom rengöring med avkalkning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bilden är från din video.
I mitt fall blev det varmt i tumlaren, men tvätten var inte torr när tumlaren gått färdigt. Jag tog lite avkalkning på en trasa och gnuggade på sensorerna, sedan funkade den igen.
 
Hur mycket ska de blåsa här?
En hand placeras framför en vit ventil på en hushållsmaskin, förmodligen för att känna luftflödet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
R Ronta_17 skrev:
Sorry, har inte varit inne på ett tag...
Fuktsensorerna ser ut så här:[bild] Bilden är från din video.
I mitt fall blev det varmt i tumlaren, men tvätten var inte torr när tumlaren gått färdigt. Jag tog lite avkalkning på en trasa och gnuggade på sensorerna, sedan funkade den igen.
inte på ts maskin i alla fall
 
R Rolle85 skrev:
Hur mycket ska de blåsa här?
[bild]
kylluftintag skall förnimmas ett sug
cirkulationsfläkten sitter på samma axel men bak istället
kolla gärna båda fläkttrummornas vingar för damm
 
aha är
returen returen skrev:
kylluftintag skall förnimmas ett sug
cirkulationsfläkten sitter på samma axel men bak istället
kolla gärna båda fläkttrummornas vingar för damm
detta intaget? Trodde det var utblås
 
R Rolle85 skrev:
aha är

detta intaget? Trodde det var utblås
fläkten innanför suger in luft och blåser luften igenom kondensorn åt vänster
 
ok thx
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.