Hej. Har ett gammalt rdkg fläkt woods aggregat minst 20 år gammalt. Nuvarande spiskåpa surrar och insuget är katastrofalt. Finns en modern ersättning som kostar 3 tkr som reservdel. Hittat en privatperson som säljer en likadan oanvänd för 500 kr.

Får jag mycket bättre sug med en nyare och modernare kåpa eller är det aggregatet som ändå gör allt jobb?
 
Rent teoretiskt blir det samma sug om vi förutsätter att allt funkar i gamla kåpan.
 
T Tjoa skrev:
Rent teoretiskt blir det samma sug om vi förutsätter att allt funkar i gamla kåpan.
tack för svar!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.