Hej!
Jag monterade en ny strömbrytare till vedkapen. Brytaren stannar inte i på-läge. Tar jag bort fingret från knappen stannar sågen. Rådvill här - vad kan jag göra?

Bifogar bilder på innanmätet

• Öppen panel med inre kopplingar till en vedkaps strömbrytare, visar röd och grön knapp, kablar och elektriska komponenter.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Innanmäte av en strömbrytare till vedkap, visar anslutna kablar i olika färger (blå, svart, brun, gulgrön) som inte håller strömkretsen öppen.
    Skapa konto
  • Inre delarna av en strömbrytare med anslutna kablar och plastkopplingar, monterad på en vedkap, visas i närbild.
    Skapa konto
  • Innanmäte av strömbrytare till vedkap med exponerade kablar och komponenter, visar problem där brytaren inte stannar i på-läge.
    Skapa konto
  • Närbild av en strömbrytare med röd "O"-knapp och grön "I"-knapp, där en hand pekar mot elanslutningar.
    Skapa konto
  • Innanmäte av en strömbrytare med synliga kablar i gult och grönt som används för att styra en vedkap.
    Skapa konto
  • Närbild på en strömbrytare med röda och gröna knappar på en vedkap, omgiven av elkablar och en hand som håller en komponent.
    Skapa konto
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.