M Mikad #1 Medlem · 1 inlägg 5 apr 16:56 Mikad Medlem 1 inlägg 5 apr 16:56 #1 Hej! Jag monterade en ny strömbrytare till vedkapen. Brytaren stannar inte i på-läge. Tar jag bort fingret från knappen stannar sågen. Rådvill här - vad kan jag göra? Bifogar bilder på innanmätet Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #kontakt #strömbrytare #vedkap
Hej! Jag monterade en ny strömbrytare till vedkapen. Brytaren stannar inte i på-läge. Tar jag bort fingret från knappen stannar sågen. Rådvill här - vad kan jag göra? Bifogar bilder på innanmätet