Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Kunde inte låta bli att fråga jag med...

Svar
"Hej

Ja, absolut, det är vi som har gjort fel på den punkten genom att vara för optimistiska. Den går in på slutcertifiering idag, mer än så kan jag inte säga. Men Bridgarna har producerats och de ligger på lagret, så när vi får certifieringen kan vi börja leverera direkt."

olofh skrev:
Kunde inte låta bli att fråga jag med...

Svar
"Hej

Ja, absolut, det är vi som har gjort fel på den punkten genom att vara för optimistiska. Den går in på slutcertifiering idag, mer än så kan jag inte säga. Men Bridgarna har producerats och de ligger på lagret, så när vi får certifieringen kan vi börja leverera direkt."

Dom svarar alltid idag, i veckan eller väldigt snart :)

Haha

• Gilla
erik5678 och 1 till
  • Laddar…
När produkten kommer ut finns säker en ny bättre standard an 433 å z-wave... :P

• Gilla
karlmb och 1 till
  • Laddar…
Riktigt låååånga vecka Nexa har.
Någon som hört något?

Vågar egentligen inte ens utrycka mig då Nexa har sagt så många datum till mig när man ringt o frågat, men....
Till sista juni. Men glöm att jag skrev det för det kommer säkert inte ens stämma

Sista juni idag och givetvis har inget hänt... :thumbdown:

• Gilla
Mick3
  • Laddar…
Denna tråd börjar bli riktigt komisk när man först läser rubriken...:D

• Gilla
Kacper
  • Laddar…
Nu e man rätt less på skiten

Ja det är mkt dåligt skött av Nexa. Om de bara kunde kommunicera med sina kunder...

emanuelj skrev:
Ja det är mkt dåligt skött av Nexa. Om de bara kunde kommunicera med sina kunder...

Jaa o inte säga datum som inte stämmer.
Nu är det semester. Sen kmr hösten.
Så oktober 2016 känns som ett rimligt datum.

1 år efter :mad:

Man kan ju alltid hoppas på att de gör en update med tex intregering av ipcam, de har ju all tid i världen på att göra produkten bättre. Är de så att de bara rullar tummarna i väntan på certifieringen blir klar, så då är bridge garanterat omodern när den släpps...

Nu kommer ju snart bluetooth 5 som är anpassat för denna typ av produkter, så nu avvaktar jag nog och ser vad som händer framöver. Hade produkten kommit i tid hade jag troligen köpt den.

Kan du beskriva lite mer ang BT 5 och smarthem lösningar? Vad finns det för produkter och hur fungerar detta, något som kommer intregeras med z wave?

Har inte hört talas om BT5 med inriktning åt smarta hem lösningar.

Så tråkigt. Jag köpte hus för ett år sedan. Och har sedan dess varit på jakt efter nått system till huset. Men kan ju aldrig bestämma mig. Detta såg ju väldigt lovande ut. Men vet inte hur länge jag vill vänta :/

• Gilla
Kacper
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.