75 509 läst ·
257 svar
76k läst
257 svar
Ny produkt - Nexa Bridge lanseras hösten 2015
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Kunde inte låta bli att fråga jag med...
Svar
"Hej
Ja, absolut, det är vi som har gjort fel på den punkten genom att vara för optimistiska. Den går in på slutcertifiering idag, mer än så kan jag inte säga. Men Bridgarna har producerats och de ligger på lagret, så när vi får certifieringen kan vi börja leverera direkt."
Svar
"Hej
Ja, absolut, det är vi som har gjort fel på den punkten genom att vara för optimistiska. Den går in på slutcertifiering idag, mer än så kan jag inte säga. Men Bridgarna har producerats och de ligger på lagret, så när vi får certifieringen kan vi börja leverera direkt."
olofh skrev:Kunde inte låta bli att fråga jag med...
Svar
"Hej
Dom svarar alltid idag, i veckan eller väldigt snart
Haha
Suck... nu får de väl ge sig... Borde de inte börja lägga in text "kommer vilket år som helst" på sin hemsida: http://www.nexa.se/vara-produkter/system-nexa/nexa-bridge
Denna tråd börjar bli riktigt komisk när man först läser rubriken...
Man kan ju alltid hoppas på att de gör en update med tex intregering av ipcam, de har ju all tid i världen på att göra produkten bättre. Är de så att de bara rullar tummarna i väntan på certifieringen blir klar, så då är bridge garanterat omodern när den släpps...
Kan du beskriva lite mer ang BT 5 och smarthem lösningar? Vad finns det för produkter och hur fungerar detta, något som kommer intregeras med z wave?
Har inte hört talas om BT5 med inriktning åt smarta hem lösningar.
Har inte hört talas om BT5 med inriktning åt smarta hem lösningar.
Så tråkigt. Jag köpte hus för ett år sedan. Och har sedan dess varit på jakt efter nått system till huset. Men kan ju aldrig bestämma mig. Detta såg ju väldigt lovande ut. Men vet inte hur länge jag vill vänta :/