Håller på och drar ventilation för FTX. Läste att någon hämtade tilluften från vinden och släppte ut från luften via ytterväggen. Ingen dum idé kanske. På min ritning hämtas tilluften från ytterväggen och frånluften går ut genom yttertaket.
Det måste vara en fördel att slippa ta hål i taket och släppa ut frånluften genom ytterväggen, men finns det annat att tänka på i sammanhanget? :-/ :-/