Paketet är i Göteborg nu så om allt går någorlunda enligt plan så blir det lite fredagsmys.....

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Paketet är i Göteborg nu så om allt går någorlunda enligt plan så blir det lite fredagsmys.....
28/03/2019 11:26 The parcel has reached the parcel center. Sweden Malmoe :dizzy:

COAT!!!

MathiasS MathiasS skrev:
Publik dokumentation med rörlig bild anbefalles. ;)

• Gilla
tobbbias
  • Laddar…
Är inte säker på att den typen av film följer forumreglerna.

P
Går det så fort att beställa blå bosch :dizzy: jag har beställt en stor order på massa makita prylar och dom är 4 dagar bort fast dom avgick i måndags :mad: Måste bli blå boschare jag med:love:

• Gilla
tobbbias
  • Laddar…
4dagar från tyskland är ju ändå rätt lång tid. Men, bra att det kom innan helgen.

MathiasS MathiasS skrev:
Knappt avundsjuk. En annan ”måste” ha fredagsmys med frugan.

JLyck JLyck skrev:
Knappt avundsjuk. En annan ”måste” ha fredagsmys med frugan.
Usch,

Jag kommer bara säga: "Ska jag visa min nya skruvdragare och alla häftiga finesser man bara måste ha?" och sedan får jag vara själv hela kvällen.

Bra eller tragiskt, får man väl fundera på.....:)

• Haha
  • Gilla
tobbbias och 3 till
  • Laddar…
richardtenggren
Jag beställde en i "rätt" blå färg i tisdags från Tyskland och även den verkar komma fram imorgon. Jag skulle att intresset är svagt hos min tjej också... men du behöver inte känna dig ensam ;)

Påtal om blåa maskiner. Är set någon som har en bild på en liten cyklon tillsammans med en gas 35?

Näää men en GAS 55;)
En industriell dammsugare GAS 55 med slangar kopplade till en behållare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Fredagsmyset kan börja!

BOSCH professionell skruvdragare i en verktygslåda redo för användning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Wow
  • Ledsen
bulleribock och 10 till
  • Laddar…
Trevligt, min blev också levererad idag, men orkade inte trängas med alla som ska hämta ut sina paket så jag tar det imorgon på väg till bygget. Kan du inte ta lite fler bilder? :)

På maskinen då alltså, det räcker ;)

Kanske lite fler bilder imorgon, då ska den få jobba....

Kan konstatera att denna, till skillnad från snik-maskinen jag redan har, är byggd som en blå bosch ska vara. Stabil. Med stort batteri och metallchuck på är den tung men med mindre batteri och bit direkt på axeln är den ju grym. Mycket bättre balans och känsla än den andra. Gissar att det blir en mix av att använda litet och stort batteri med denna maskin, men nu kan jag ju ha över 10Ah i väskan (ink befintliga batterier) och så länge orkar jag inte jobba längre...

• Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Har byggt däckbarriärer på gokartbanan idag, båda blåa fick jobba och även vinkelchucken fick komma fram. Maskinen är riktigt trevlig som den kommer användas mest, med 4Ah batteriet och bit eller hylsa direkt på axeln, utan chuck. Två saker som är mycket bättre än på den gamla är att växellådan är låst när man inte skruvar och växlingen mellan hög och låg sker direkt och utan rassel. Intressant var också att när man kör med momentinställning så slår maskinen av själv efter 5-6 slag på momentstoppet. Bra funktion tror jag.

• Gilla
ceson och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.