45 329 läst ·
60 svar
45k läst
60 svar
Nu ska det bli av! Altanbygge!
Meddela gärna vad det blev för priser. Såg idag att de hade kampanj på XLent-trallen fram till i dag 17.90/ lpm....100kvadrataren skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Ungefär så jaTorOdd skrev:
Men jag följer ditt bygge med spänning!
Har själv ett förestående farstukvistbygge på gång, bara en liten historia om 1,4 x 2,4 meter,
men jag har svårt att bestämma mig om jag skall gräva ner plintar eller bara ställa eländet på några markplattor.
Spelar kanske ingen roll här i södern
Gör det enklaste ;-) du som inte har två meter tjäle att fundera på.KnockOnWood skrev:Ungefär så ja
Men jag följer ditt bygge med spänning!
Har själv ett förestående farstukvistbygge på gång, bara en liten historia om 1,4 x 2,4 meter,
men jag har svårt att bestämma mig om jag skall gräva ner plintar eller bara ställa eländet på några markplattor.
Spelar kanske ingen roll här i södern![]()
Det blev 17.90 för mig men dom bjöd på frakten så på torsdag kommer 500 meter trall och allt annat som behövs till 60 m2 altan =) totalt gick det på 16800:- då fick jag 7% rabatt på allt annat än trallen också.TorOdd skrev:
Spännande! Då vet du vad du ska göra i helgen. Själv drog jag på mig en förkylning i sommarvärmen. får se om jag i alla fall ockrar beställa hem grejerna innan helgen. Det är ju lättare att sätta igång om det i alla fall ligger på gården...100kvadrataren skrev:
Pinsamt, men här händer det ingenting. Och det beror inte på fotbollen för den är jag inte intresserad av. En kombo av envis förkylning, ensam med barnen, halvpaj rygg och en skatteåterbäring som inte dök upp som vi trodde, har satt käppar i hjulet...
Egentligen vet jag inte om jag vågar lägga ut något mer inlägg i den här tråden. det är så pinsamt ;-)
Det blev ingen altan förra året pga klen rygg, pengarna prioriterades om och sen sjuk. Men nu typ ett år senare ligger i allafall virket på gården!!!!
Jippiiiiie!
Det blev ingen altan förra året pga klen rygg, pengarna prioriterades om och sen sjuk. Men nu typ ett år senare ligger i allafall virket på gården!!!!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jippiiiiie!