Ja, nu är det liksom upp till bevis. Efter fyra år i huset må det väl vara dags att förvandla den här "grusgropen" till en vacker uteplats? Jag lägger upp det här inlägget och en före-bild så jag känner lite press på att prestera något ;-) glada tillrop mottages tacksamt!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack för hejarop! Det blir ett flytande däck lagt på stenplattor. De som ligger där prydligt staplade. Ev får jag skrapa bort lite grus för att få till höjden. Underlaget är ca 40 cm paddat 0-40 ( skulle vart 0-18, men grusbilschaffisen upptäckte inte förrän han tippat av det att han fått med dig fel... Det blev gratis i alla fall.) sen har det legat sen förrförra sommaren... Jag vet, lite sen i starten 
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Heja, heja TorOdd!
Men jag är lite motvalls:
Det går väl bra att ställa trädgårdsbordet, stolarna och grillen på det fina gruset också?
Ställ dit några odlingslådor och krukor med lite blommor, smultron och annat som lyser upp.
Lättskött och praktiskt
Men jag är lite motvalls:
Det går väl bra att ställa trädgårdsbordet, stolarna och grillen på det fina gruset också?
Ställ dit några odlingslådor och krukor med lite blommor, smultron och annat som lyser upp.
Lättskött och praktiskt
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Haha, KoW, vi har haft det så nu i två år men nu behöver vi något nytt. Dessutom gillar jag inte foppatofflor ;-)
Har lagt ut hela 7 plattor idag, här går det undan! Not... Men jaja, har man väntat med att börja i två år så behöver man ju inte ha bråttom, eller ?
Har lagt ut hela 7 plattor idag, här går det undan! Not... Men jaja, har man väntat med att börja i två år så behöver man ju inte ha bråttom, eller ?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Undrar också om det är så stor skillnad på xl-byggs trall? Lämnade in en offert förfrågan i torsdags på deras vanliga och xlent så får se vad det blir i prisskillnad 
Nej, vad tycker du KoW? Foppatoffelaltan? ;-) Det är skifferplattor i förgrunden, jättefina. Hade 40 kvm, skulle bli gångar och fint här. Ryggen och plånboken sa stopp. Ryggen till att lägga dem själv och plånboken till att låta någon annan lägga dem. Fick bli grusgångar istället. Fick ett tag för mig att lägga plattorna på uteplatsen och tog in offert. De ville nog inte ha jobbet. Underlaget var paddat och klart och skiffern låg här, ändå skulle de ha 20 papp för jobbet. Typ en veckas jobb? Det tyckte jag var dyrt och sålde skiffern till en arbetskompis, som la ca samma yta själv på ett par dagar... Skulle ha hyrt in honom...