Varför ska han testa kurva 5? Är det inte bättre att börja höja ett steg i taget till han är nöjd. Jag vet dom som kör på kurva 3 med golvvärme i betongbjälklag
Ligger på kurva 3 just nu, får se hur det blir.
Tack för hjälp och tips alla!
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.