3 981 läst ·
22 svar
4k läst
22 svar
Nerblåsta tegelpannor
Först kommer kamilenski och drar till med världens fördom om kvinnor som inte är på tak.
Sen kommer Dalbotösen och kontrar med världens fördom om att ingen anlitar hjälp med sina tak utan alla fastighetsägare lägger själv om sitt tak. Dessutom med avslutningen att kamilenskis fördom var korkad.
Detta behövde jag en måndagsförmiddag som denna
.
Sen kommer Dalbotösen och kontrar med världens fördom om att ingen anlitar hjälp med sina tak utan alla fastighetsägare lägger själv om sitt tak. Dessutom med avslutningen att kamilenskis fördom var korkad.
Detta behövde jag en måndagsförmiddag som denna
Beror helt på vart du bor.Svanteman skrev:
Har fullspikat hos mig och jag var den enda i området som inte hade saknade tegelpannor efter Gudrun och Per.
Vissa tak hade nästan inga pannor alls kvar.
Det bjuder jag på ;-)jaso skrev:Först kommer kamilenski och drar till med världens fördom om kvinnor som inte är på tak.
Sen kommer Dalbotösen och kontrar med världens fördom om att ingen anlitar hjälp med sina tak utan alla fastighetsägare lägger själv om sitt tak. Dessutom med avslutningen att kamilenskis fördom var korkad.
Detta behövde jag en måndagsförmiddag som denna.
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Jag har visserligen plåt men grannen har ett Myresjöhus och där ska de tre nedersta raderna vara spikade.
Protte
Protte
Klicka här för att svara