...
Det sitter en transparent plastskiva där...den syns om man kollar noga. Den ena katten såg den inte först och försökte sig på ett skutt mot öppningen och lärde sig nog att det finns saker som inte alltid är så uppenbara...:eek:
Aha, ser man på!
Det är därför de stora karosseribrickorna sitter där. Borde jag ju förstått