hahalj skrev:
...
Det sitter en transparent plastskiva där...den syns om man kollar noga. Den ena katten såg den inte först och försökte sig på ett skutt mot öppningen och lärde sig nog att det finns saker som inte alltid är så uppenbara...:eek:
Aha, ser man på!
Det är därför de stora karosseribrickorna sitter där. Borde jag ju förstått :o

Vad är det för nät förresten?
 
hahalj
Se inlägg #31
 
Tack! Jag skäms över mitt dåliga minne :o
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.