143 158 läst ·
1 086 svar
143k läst
1,1k svar
När grannen privatiserar vår vändzon!
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 874 inlägg
När jag var barn och vi bodde i ett villakvarter så lekte alla ungar på gatorna överallt, hockey och spolade is, spelade fotboll. 30 ungar hade bolldatten osv osv. Vad har tagit åt människor nu för tiden de tål inte ett något. Flytta på biljäveln och låt baren leka hur svårt kan det vara.
Och jäklar om det är någon som har fel färg på staketet eller sågar några veckor
Och jäklar om det är någon som har fel färg på staketet eller sågar några veckor
Har Polismyndigheten fattat beslut i detta ärende är det inget JO prövar.A ajn82 skrev:
https://www.jo.se/fragor-svar/
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Förstår verkligen TS utsatta situation! Vem vill ha en playstation kontroll genom bakrutan på fina elbilen! Det var bättre förr, på vår tid, när ungarna inte bara satt framför en skärm och glodde! Är det NHL 24 eller 25 de lirar? Kanske kan ringa EA games och få kontot spärrat
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och när jag var barn så visade ungar och grannar respekt för andras egendom.K kortis skrev:När jag var barn och vi bodde i ett villakvarter så lekte alla ungar på gatorna överallt, hockey och spolade is, spelade fotboll. 30 ungar hade bolldatten osv osv. Vad har tagit åt människor nu för tiden de tål inte ett något. Flytta på biljäveln och låt baren leka hur svårt kan det vara.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 15 904 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 15 904 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 359 inlägg
Vet inte om en EV6a kan kallas dyr 😉