Vi gjorde grunden nu precis i värsta vinter dagar.
Det är inga problem, "vinter" betong (speciell blandning) blandas med 25 graders vatten.
Enl min grundentreprenör, grundar dom hela året.
Vi har inte haft några problem.
Men har du möjlighet att börja till våren eller hösten är det alltid bäst.
Sommar perioden är ingen bra, då får man vattna grunden hela tiden för att den inte ska torka för fort.