Det ska (normalt) kvitta om L & N byter plats.
Däremot så är det oftast bara enpoliga reläer i timer, etc. Man vill egentligen att fasen bryts, i vissa applikationer så kan det bli störningar om nollan bryts, tex kan ledlampor glimma om nollan bryts istället för fasen.