Jag kan ju ha missat info om detta men jag frågar ändå.

Vad är det för likkista som ligger under raden "inloggad" på vissa medlemmar?
 
Likkista? Vad menar du, är "likkistan" kvar? Jag testade slå på (och av) en funktion tidigare ikväll.
 
Ja....under raden "inloggad" på vänstersidan av medlemmarna så ligger denna gråa "likkista" även så idag (jag kan pm:a dig namnet på någon när jag ser en).
 
Aha, nu förstår jag vad du menar. "Likkistan" är en Skype-ikon. Om du för musen över ikonen så står det "Skicka ett meddelande via Skype™ till ...".

Du kan alltså ange ditt användarnamn i Skype om du vill att andra medlemmar ska kunna kontakta dig den vägen. Jag har precis lagt in mitt eget skypenamn i min profil (http://www.byggahus.se/profile.php?do=editprofile) för att visa hur det kan se ut.
 
Ah...då är jag med...men håll med om att det ser ut som en likkista :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.