1 603 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Mystiska tecken.
Jag kan ju ha missat info om detta men jag frågar ändå.
Vad är det för likkista som ligger under raden "inloggad" på vissa medlemmar?
Vad är det för likkista som ligger under raden "inloggad" på vissa medlemmar?
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Likkista? Vad menar du, är "likkistan" kvar? Jag testade slå på (och av) en funktion tidigare ikväll.
Ja....under raden "inloggad" på vänstersidan av medlemmarna så ligger denna gråa "likkista" även så idag (jag kan pm:a dig namnet på någon när jag ser en).
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Aha, nu förstår jag vad du menar. "Likkistan" är en Skype-ikon. Om du för musen över ikonen så står det "Skicka ett meddelande via Skype™ till ...".
Du kan alltså ange ditt användarnamn i Skype om du vill att andra medlemmar ska kunna kontakta dig den vägen. Jag har precis lagt in mitt eget skypenamn i min profil (http://www.byggahus.se/profile.php?do=editprofile) för att visa hur det kan se ut.
Du kan alltså ange ditt användarnamn i Skype om du vill att andra medlemmar ska kunna kontakta dig den vägen. Jag har precis lagt in mitt eget skypenamn i min profil (http://www.byggahus.se/profile.php?do=editprofile) för att visa hur det kan se ut.
Ah...då är jag med...men håll med om att det ser ut som en likkista 
Klicka här för att svara