och väljer ni att ta dit någon så verkar det klokt att inte välja Anticimex (läs lite i forumet om ni undrar varför)

kallun skrev:
och väljer ni att ta dit någon så verkar det klokt att inte välja Anticimex (läs lite i forumet om ni undrar varför)
Vilka andra företag finns det att välja på när det gäller skadedjursbekämpning?

Vi hade en kille från Anticimex ute i (och under) vår sommarstuga en gång när det var myr-invasion, och de byggde bo nere i krypgrunden under stugan. Men det var små oförargliga svartmyror
svartmyra_2.png

Han från Anticimex gjorde i alla fall ett alldeles utmärkt jobb. Sprutade något i krypgrunden, och vi fick hålla oss utomhus några timmar. Inga mer myrproblem där :)

kallun skrev:
Det som brukar klagas på är väl Anticimex överlåtelsebesiktning? Skadedjursbekämpning har jag inte läst något direkt negativt om, eller har jag missat något då?

Ja men det var väl en besiktning TS talade om? Dvs hjälp att utröna vad problemet bestod av.. Hade hen vetat att det var myror etc så tror jag också AC lyckas eradikera dem.

Hästmyror angriper nästan bara fuktigt gammalt virke och när det spottar ut de det att se ut som finaste sågspån blandat med spindelväv. Myrr gör susen.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.