Sabina skrev:
Hej !
Ingen som vågar posta det  ??? .
Mycket intressant information för oss nybyggare i stockholnstrakten!  
/Sabina
Intressant för oss andra också...sånt där kan lätt flytta runt så det är bra att ha full koll.. 8)
 
Jag skulle också gärna vilja veta vilka som e inblandade. Skicka mig gärna ett meddelande.

Detta är av högsat intresse då man bor och bygger i Stockholm.
 
Jag kan inte göra annat än att stämma in i önskemålen om full information om "hantverkarna" och husfirma
 
Samma här!! VILL VETA!!
 
Jag vill också veta!!!
 
Det är väl klart som sjutton man ska berätta! Finns inget olagligt i det! NÅGON här kan väl hänga ut skurkarna??!!
 
Är det ngn som överhuvudtaget vet vilken firma det är ?

jag kan posta det på forumet bara jag får veta vilka.
 
Det är någon som vet men inte vill tala om. Jag vill oxo veta ;D ;D ;D
 
Någon som hört av Linn sedan i fredags?  ???

Hon "släppte bomben" då och sedan dess har hon inte varit här.... :-/
 
Nix, dom får nog ta upp henne också i efterlyst...
 


Helt jäkla otroligt :o :o :o

Undra om de kommer tala om vem husföretaget är.
 
lajbanson skrev:
Nix, dom får nog ta upp henne också i efterlyst...

*fniss*
 


Ingen Linn här idag heller .... :-/
 
Hm eftersom Linn bygger i nacka, känns det nästan lite obehagligt att hon försvann??, Vet dom vem Linn är? :-/
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.