Vi kan väl påminna varandra på torsdag.
Detta vill jag inte missa!

Fy f-n vilka människor det finns, ska man aldrig sluta att förvånas... >:(

Jag undrar fortfarande varför inte övriga tidningar tagit upp detta. :-/
 


Jag vill gärna veta.

Skicka ett privat meddelande om du vill.
 
Jag vet inte varför du inte skulle få skriva det.
Men jag förstår om du tvekar.
Det verkar vara en "inflammerad" historia.

Men JAG vill också veta, posta gärna direkt till min låda.
 
Klart man vågar skriva!
Skicka det till mig annars så ska JAG posta det ;)
 
Skriv till mej med linn...
 
Sänd det gärna till mig också!
 
Snacka om kedjebrev....
 
Tacksam för ett kedjebrev.. :D
 
Det visar på behovet av information
 
Vilket företag vad det nu då ???
 

Hallå Linn!

Har man sagt A, ska man säga B ;)
 
SNÄLLA BERÄTTA NU. JAG VILL OCKSÅ VETA.JAG SÄGER INGET. :-X :-X
 
MEN DET ÄR KLART DOM KAN JU HA DATORER PÅ HÄKTET ;D ;D ;D
 
kan man få ett mail av ngn som vet då kanske ?

hmmm börjar ju bli nyfiken värre.. *ler*
 
Hej !
Ingen som vågar posta det ??? .
Mycket intressant information för oss nybyggare i stockholnstrakten!
/Sabina
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.