E emyran #16 Medlem · 317 inlägg 6 apr 2003 18:51 emyran Medlem 317 inlägg 6 apr 2003 18:51 #16 Vi kan väl påminna varandra på torsdag. Detta vill jag inte missa! Fy f-n vilka människor det finns, ska man aldrig sluta att förvånas... > Jag undrar fortfarande varför inte övriga tidningar tagit upp detta. :-/
Vi kan väl påminna varandra på torsdag. Detta vill jag inte missa! Fy f-n vilka människor det finns, ska man aldrig sluta att förvånas... > Jag undrar fortfarande varför inte övriga tidningar tagit upp detta. :-/
E emyran #17 Medlem · 317 inlägg 6 apr 2003 21:24 emyran Medlem 317 inlägg 6 apr 2003 21:24 #17 Jag vill gärna veta. Skicka ett privat meddelande om du vill.
C CaJa #18 Medlem · 252 inlägg 6 apr 2003 21:50 CaJa Medlem 252 inlägg 6 apr 2003 21:50 #18 Jag vet inte varför du inte skulle få skriva det. Men jag förstår om du tvekar. Det verkar vara en "inflammerad" historia. Men JAG vill också veta, posta gärna direkt till min låda.
Jag vet inte varför du inte skulle få skriva det. Men jag förstår om du tvekar. Det verkar vara en "inflammerad" historia. Men JAG vill också veta, posta gärna direkt till min låda.
KarlXII #19 Medlem · 3 348 inlägg 7 apr 2003 09:57 KarlXII Medlem 3 348 inlägg 7 apr 2003 09:57 #19 Klart man vågar skriva! Skicka det till mig annars så ska JAG posta det
C cattis #20 Medlem · 867 inlägg 7 apr 2003 10:10 cattis Medlem 867 inlägg 7 apr 2003 10:10 #20 Skriv till mej med linn...
B BoByggarn #21 Medlem · 565 inlägg 7 apr 2003 11:03 BoByggarn Medlem 565 inlägg 7 apr 2003 11:03 #21 Sänd det gärna till mig också!
C cattis #22 Medlem · 867 inlägg 7 apr 2003 11:06 cattis Medlem 867 inlägg 7 apr 2003 11:06 #22 Snacka om kedjebrev....
L Lill #23 Medlem · 703 inlägg 7 apr 2003 11:15 Lill Medlem 703 inlägg 7 apr 2003 11:15 #23 Tacksam för ett kedjebrev..
B BoByggarn #24 Medlem · 565 inlägg 7 apr 2003 11:20 BoByggarn Medlem 565 inlägg 7 apr 2003 11:20 #24 Det visar på behovet av information
C Craxen #25 Medlem · 179 inlägg 7 apr 2003 11:44 Craxen Medlem 179 inlägg 7 apr 2003 11:44 #25 Vilket företag vad det nu då ???
E emyran #26 Medlem · 317 inlägg 7 apr 2003 11:49 emyran Medlem 317 inlägg 7 apr 2003 11:49 #26 Hallå Linn! Har man sagt A, ska man säga B
M mecke #27 Medlem · 3 inlägg 7 apr 2003 14:10 mecke Medlem 3 inlägg 7 apr 2003 14:10 #27 SNÄLLA BERÄTTA NU. JAG VILL OCKSÅ VETA.JAG SÄGER INGET. :-X :-X
M mecke #28 Medlem · 3 inlägg 7 apr 2003 14:17 mecke Medlem 3 inlägg 7 apr 2003 14:17 #28 MEN DET ÄR KLART DOM KAN JU HA DATORER PÅ HÄKTET ;D ;D ;D
C Craxen #29 Medlem · 179 inlägg 7 apr 2003 14:22 Craxen Medlem 179 inlägg 7 apr 2003 14:22 #29 kan man få ett mail av ngn som vet då kanske ? hmmm börjar ju bli nyfiken värre.. *ler*
S Sabina #30 Medlem · 131 inlägg 7 apr 2003 14:34 Sabina Medlem 131 inlägg 7 apr 2003 14:34 #30 Hej ! Ingen som vågar posta det ??? . Mycket intressant information för oss nybyggare i stockholnstrakten! /Sabina
Hej ! Ingen som vågar posta det ??? . Mycket intressant information för oss nybyggare i stockholnstrakten! /Sabina