Nu är det knappt 3 1/2 timma kvar till finalen av MUSIKHJÄLPEN 2025 i Karlstad. Tycker att den varit klart trevlig med årets programledare och årets artister. Finalen ikväll lär väl bli med Sven-Ingvars skulle jag gissa på.
Det negativa i år var väl vädret. Solen skiner alltid i Karlstad kan man ju glömma eftersom det i princip har regnat konstant måndag kväll fram till i kväll söndag. 😢
ETT TIPS TILL SVT - flytta alla program som vanligtvis ligger på sändning i SVT2 till någon annan kanal, lämpligtvis SVTPlay. Och kör MUSIKHJÄLPEN dygnet runt i SVT2 måndag 20.00 >>> söndag 21:00. Så slipper vi som sitter och betalar för vår bandvidd sitta och betala för en veckas bandvidd för att se Musikhjälpen. En kanal vi i princip redan betalat för via skattsedeln! 😢 ... 😢 ... 😢