har en tomt som sluttar 1,7 meter ner mot en bäck , min undran är om man ska bygga en motviktsmur i etage ( 85cm mur cirka 80-100 cm gräsmatta och sedan mur på sista 85cm upp till "markplan" där stugan ligger ) eller sätta bara en hög mur ?? vi är inne på en etage modell ,skulle nog bli snygg , men vad tycker ni ?? tacksam för alla åsikter och förslag .. från stugan fram till "kanten" är det cirka 3 meter !! bifogar en bild som det ser ut nu
