Tackar, denna är köpt på Jula med har jag för mig så blir en tur dit imorgon får vi se vad resultatet blir. Skitjobbigt när man står och duschar och vattnet slår ifrån och man måste springa dyngsur och naken genom huset för att slå på det! 🤣
 
  • Wow
avh67f
  • Laddar…
N Naesstrom skrev:
Tackar, denna är köpt på Jula med har jag för mig så blir en tur dit imorgon får vi se vad resultatet blir. Skitjobbigt när man står och duschar och vattnet slår ifrån och man måste springa dyngsur och naken genom huset för att slå på det! 🤣
Dom har en exakt lika som din. Och har du lin och smörja hemma, det ska vara det för kopplingen på tryckisen. Samt att smörja klämringskoppling med. Om inte, brukar det finnas en liten påse med lin och smörja för lekmannen.
 
Nu är tryckströmbrytaren bytt och allt fungerar som det skall! Inget "brummande" när den når sluttrycket och alla faserna ligger jämnt och fint!
Diagram som visar strömstyrkan för vattenpumpens kanaler A, B och C vid olika tidpunkter, med märkning av 2,7 enheter i varje fas.

Stort tack @jonaserik för outtröttlig hjälp!
 
  • Gilla
Panor82 och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.